Hög trafik på bloggen länge nu - Tack alla läsare!!




Det har den senast tiden och då snackar vi sen strax efter jul vart en rejäl ökning av unika träffar och sökningar på bloggen. Efter att ha haft över tresiffriga antalet de senaste veckorna så är jag helt chockad över hur många ni är där ute som läser min blogg. Bloggen är 2,5 år gammal nu och den växer och blir större. I alla fall med besökare, kommentarer och allt fler som får nys om min lilla hockeyblogg.

Jag kan inte med ord ändå tacka alla er: ni som kollar flera gånger varje dag, en gång om dagen, en gång i veckcan eller bara någon enstaka gång.  Det är tack vara er uppskattning och intresse som får mig att fortsätta trumma på. Även om det är på mitt sätt. Det är mina åsikter och det är jag som väljer vad som skrivs. som ger mig



MEN: Utan er hade det inte vart nån bloggtack igen!

STORT TACK ALLA KÄRA LÄSARE och fortsätt gärna att sprid ordet om min blogg till alla som älskar hockey och alla andra med för den delen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0