Guldpucken 2011 tilldelades till rätt spelare




Stort grattis Viktor Fasth!

Vad var det jag sa? eller ja trodde. Det blev ju helt rätt val. Visst det var säkert hårt om vem det skulle bli men till slut så tycker jag att det landade hos rätt kille. Fasth förtjänar det efter sin makalösa avslutning på säsongen. Men jag säger det att utan honom i AIK-kassen i höst blir det inte lätt. Fasth kommer spela i NHL i höst, det råder inga som helst tvivel på den saken och jag säger:


Se gärna klippet från när expressens Magnus Nyström delar ut priset till en minst sagt tagen Viktor.


Stackars AIK
Ni får det inte lätt i höst. Det kommer bli oerhört svårt att hitta någon så bra och vass målvakt som Fasth, var så säkra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0