Stackars Troja igår, men man har sig själv att skylla.



Troja hade kvar platsen i Allsvenskan med en minut kvar. Mora-Sundsvall stod 3-3 men då klev en Sundsvallspelare fram och avgjorde 3-4. Sundsvall vann därmed och stannar kvar. Usch vad tråkigt, jag trodde inte det var sant när jag såg det på mobilen igårkväll. Jag lider med Troja och alla fans.

Kommentarerna på Facebook från vänner som är väldigt inbitna Rödvita-anhängare var inte nådiga:

"Hoppas den där lilla *svordom* byn Mora försvinner från hockeykartan! Bränn hallen och jämna den med marken *svordom* sopor
....tabellen ljuger förstås inte men att åka ur på det sättet dom gjorde svider ju förstås lite extra"

"Sundsvall borde sänkas i Östersjön!"

Jag kan inte annat än hålla med, vad bittert för Troja som gjorde allt rätt hemma mot Leksand och vann. Men vad hjälpte det?! Men man var nog inte värd att vara kvar egentligen. Ändå..vad skönt det hade varit.... egentligen.

Nu får man kvala sig kvar och det borde man ju klara.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad ska man göra med lilla Mora Dem är ju helt underbara och nu får leksand stryk igen och igen och igen. Heja Mora!!

2011-03-04 @ 05:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0