Förtips: Jag tippar SM-kvartsfinalerna 2011

Eftersom jag inte kan sitta och passa på kvartsfinallottningen ordentligt imorgon så slänger jag redan nu, så här dagen före ut ett litet förtips. Bara vad jag tror alltså. Det blir säkert fel så det skriker om det men jag tippar som det känns nu:

*********************************************************************************

--------------------------------------------------
S M - S l u t s p e l e t  i  I s h o c k e y  2 0 1 1
--------------------------------------------------

S M - K V A R T S F  I N A  L E R   2 0 1 1

...........VS.?..?..? ? ? ?

Skellefteå AIK - Modo?/AIK?/Södertälje?/Frölunda?



........VS.......


HV71 - Djurgårdens IF



......VS.....

Färjestad - Brynäs



......VS......


Luleå - Linköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0