Vad är det för fel på dig Daniel Tjärnqvist?...



Svälj hedern och ta fram hjärtat - klubbhjärtat!!

Daniel Tjärnqvist kommer inte spela i Djurgården mer. Han tackade nej till ännu ett av flera bud och DIF valde Kyle Klubertanz istället.

Om Tjärnqvist bara ska spela för pengar i Djurgården så hoppas jag slippa se han i DIF-tröjan i fortsättningen med.

Men jag bara undrar: om Tjärnqvist trivdes så bra och allt sånt där snack, varför kan han då inte ta fram klubbhjärtat och gå ner i lön och spela i ett lag o klubb han trivs i. Jag fattar verkligen inte men tjänar spelarna så dåligt nuförtiden så det duger inte med 150 000 istället för 250 000 bara för att ta ett exempel. Jag har ingen aning vad Daniel ville ha i DIF men han verkar då inte ha nån skam i kroppen eller så är han bara pengakåt som de flesta andra hockeyspelare i dag.

Det är så trist. Klubbhjärta är snart bara ett gammalt uttryck. Det dör ut när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0