Angående affären: "Måns Kruger till Modo..eller inte?"



Varför stretar DIF emot om de inte har nåt gällande kontrakt eller rättighet??

Vad är sanningen egentligen??


Djurgården och Modo Hockey ligger i en fejd om talangen Max Kruger

Varför håller DIF på? jag förstår att man är rädd om sina talanger och det handlar om framtidslöften och PENGAR. Men hålla på att dumma sig så här så det blir svarta tidningsrubriker är allt annat än okay. DIF har ingen rätt, ingen licens eller kontrakt för Kruger. Han är fri att gå var han vill.

Modo gör rätt att inte ge en spänn för honom. DIF har ingen rätt till ersättning.

För det tredje, glöm att Max är sugen på att spela i DIF efter att de gjort bort sig så här. Det är lite pinsamt faktiskt förutsatt att alla kort är lagda på bordet i fallet.


- - - - - - - - - -

STANLEY CUP-FINALEN 2011:



Jag tror nog att Vancouver måste vinna inatt om det ska bli nån chans till Stanley Cup-seger. Boston känns tyngre och starkare och kommer vinna i längden om det går till sju matcher. Vancouver hade chansen att ta en fight i Boston, då hade de haft övertaget. Nu är Boston på väg att ta över serien och vinner Bruins inatt så är jag rätt säker på att det kommer firas Stanley Cup-guld

MEN MEN jag hoppas så innerligt på Vancouver och Bröderna Sedin. Det vore helrätt om de fick vinna "The Cup"



Kommentarer
Postat av: petnoga

måns krüger :)

2011-06-10 @ 23:59:02
Postat av: micke

DIF gör helt rätt. Måns - han heter inte Max - är den som är pinsam.

2011-06-11 @ 11:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0