JA och ÄNTLIGEN....snart!



Hockey-VM på väg till SVT igen!
det känns helt overkligt men alltså, Hockey-VM skulle få en större status i Sverige igen när alla kan se matcherna som förr i tiden.

Det pågår början till förhandlingar om att SVT och Viasat ska dela på sändningarna. Det vore helt fantastiskt. Viasats hockeysändningar håller ingen hög klass, möjligtvis Niklas Holmgren men ingen mer. Dessutom slipper reklam var femte minut.

Det har inte visats VM-hockey live sen 1989 på SVT då TV3 snodde det för att tjäna pengar. Visserligen så sändes matcherna i eftersändning/fördröjning 1990-1992 men det kändes ju också märkligt. Det var dessutom löjligt lite som kunde se matcherna då. För det var inte en vanlig Svensson som hade råd att köpa parabol heller på den tiden. Därför började jag avsky TV3 redan då eftersom morsan och farsan inte hade råd nånstans.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tycker Viasat har bra mycket bättre sändningar än Canal+, iaf om man jämför en elitseriematch och en match från hockeyallsvenskan. På Canal+ sitter det bara massa bittra stockholmare som kallas för experter.

2011-02-07 @ 21:57:14
Postat av: Niklas Boström

Hej!

Det är Niklas Boström som har spelat i RSK, jag skulle behöva komma i kontakt med dig angående en grej men jag hittar inga kontaktuppgifter. Du kanske kan höra av dig till min mail:

[email protected] lämna gärna ett telefonnummer jag kan nå dig på, blir lättare att prata då. Hoppas det går bra

Vänliga hälsningar

Niklas Boström

2011-02-10 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0