Till alla mina läsare: GLAD PÅSK!

Vill tillönska er, kära läsare en riktigt:



...och stort tack för all support och kommentarer här på bloggen och för att ni läser mina hockeyrader. Denna säsongen har besökarantal och antal träffar på sidan mer än fördubblats och det ökar sakta men säkert. Det jag är nyfiken på är vilka ni är som läser, jag vet vilka ett par av er är men alla ni andra, när jag ser summan av folk som är inne varje dag så blir jag förundrad och lika gladeligen chockad att det är så många.

Men utan er ingen blogg, även jag kanske ses som trångsynt, enögd och kanske bara ser saker och ting från en sida så är det ändå en ära att det lockar så många läsare. Jag skulle gärna vilja satsa på bloggen och utöka på nåt vis men vet inte riktigt hur. Någon som har några ideer eller tips får gärna höra av sig till mig.

Att skriva av sig på bloggen är skönt många gånger för att lufta tankar och åsikter. Ibland är det samtidigt kul att försöka lägga ut saker som kanske inte alla redan vet. Ibland lyckas jag få tag i insideinfo och då är det kul att kunna slänga ut det här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0