Kolla in Robert Roséns mål mot Frölunda!



Robert Rosén, här i Växjö Lakers-tröjan

Vilket 4-0 mål han gjorde för sitt Modo hemma mot Frölunda igår, det var hockeygodis på hög nivå. Hans utveckling har gått framåt och uppåt. I Lakers blev han ju snabbt en poänggörare efter att ha vunnit poängligan i divison 2 när han lirade med Alvesta i en vass första femma med Henrik Strömbäck och Alexander Kovalonok om jag inte missminner mig, rätta mig om jag har fel. Det är skoj att följa hans framsteg i Elitserien, skoj för Robban och Alvesta SK som lyckats fostra ännu en spelare till högsta ligan i svensk hockey.

Se klippet!
Ni som vill se Robbans mål: Gå in här ->www.hockeyligan.se och välj matchbilderna från gårdagens match mellan Modo-Frölunda 6-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0