Var tar dessa två vägen?

SPARKADE FRÅN KHL:

och

Sparkade i Ryssland!

Björn Melin
och Daniel Fernholm får leta ny klubb mitt under brinnande säsong!
Ibland är det inte alltid guld som glimmar i den ryska hockeyskogen. Det är tufft att försöka slå sig in därborta även om det är feta pengar som lockar givetvis. Nu är det åter två svenskar som får gå från sin KHL-klubb mitt under brinnande säsong. Intressant är då också att Melin var med Tre Kronor i Karjala Cup och spelade men var inte uttagen till match de sista matcherna i sitt KHL-lag. Det rimmar ju inte sådär jättebra. Eller? Jag är tveksam till att Melin vänder hem till Sverige, han kommer nog leta ny pengastinn klubb därborta eller i t.ex Schweiz eller nåt annat land som betalar bra.

Daniel Fernholm kommer gå dit han får mest pengar, det är han ju känd för, klubbhjärta har han då inget.

...för när det gäller valet Elitserien så är det nog uteslutet för båda dessa herrar tänker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0