Tänk till en extra gång Arlbrandt!



Pär Ahlbrandt jagas av HV71

HV71 är Pärs moderklubb som skickade bort honom i lovande ålder för att han inte dög. Nu helt plötsligt så vill de ha tillbaka honom. Hade jag vart Albrandt hade jag tänkt till en extra gång. Sen i och för sig så kanske Pärs dröm alltid ha varit att få spela för sin moderklubb i Elitserien. Ett HV som han tvingades lämna 2002 efter bara 38 matcher på bänken, och där görs som sagt inga mål. När Pär sen fick chansen så lossnade det efter flytten till Rögle BK. Resten sedan är ju historia. Luleå gjorde en bra värvning av Arlbrandt som ihop med en annan smålänning i Niklas Olausson är en av elitseriens vassaste duo.

Nåväl jag tycker att Pär ska tänka till. Han dög inte förra gången så varför komma tillbaka nu. Förvisso är HV ett av Elitseriens bästa lag och har varit det under några år men ändå.

Det är min åsikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0