Kul med kommentarer!

Jag tycker!

Ni läsare svarar och tycker till!!

..precis som det ska vara, det är fritt att säga sin åsikt och tycka till om mina inlägg. Jag skriver precis vad jag tycker och tänker så det är bara kul att få lite respons.

- Plus till er som vågar skriva era namn och stå för era åsikter!



SE KLIPPET HÄR, KLICKA MELLAN PILARNA
<http://www.tv4play.se/sport/hockeyklipp?title=se_ekmans_overfall_pa_silfverberg_-_canal_plus&videoid=1147908>

Angående
Nils Ekman-grejen så får vi se vad lotterinämnden tycker. Jag har sagt mitt, ni tycker till och svarar. Precis som det ska vara. Men tidiningarnas rubriker är overkill. Låt Disciplinnämnden avgöra så får vi se. Så farligt var det inte. Nisse själv vet att han gjort fel och han kommer få sitt straff. Punkt.

Dessutom: Jag anser att Nils Ekman är Djurgårdens största floppvärvning i år. Tätt efter kommer Daniel Widing. Pinsamt bleka i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0