Fille bloggar!



Jaha, då blev man nästan lite påtvingad att göra ett s.k blogginlägg. Att skriva på denna blogg borde vara förbjudet för mig, eftersom jag är AIK:are och på tal om AIK så går det riktigt bra just nu, 3 raka vinster och ännu en derbyvinst på torsdag skulle sitta fint. Det är 5 matcher ikväll som jag ska tippa på. För AIK så skulle det bästa vara om Luleå slår Linköping och att Skellefteå slår Timrå, för då kan AIK hänga på i tabellen och matcherna mellan MODO - Brynäs och Djurgården - Söderälje skulle sluta oavgjort efter ordinarie.

Jag tror att AIK går till slutspel, vilket jag iallafall hoppas på för jag tror AIK har hittat det rätta receptet nu för att vinna. Men det jag ser fram emot mest nu är derbymatchen mot Djurgården på torsdag, brorsan snackar om något som kallas revansch, men jag tror faktiskt AIK vinner, de har en positiv trend nu som de ska fortsätta bygga på, måste även påpeka att AIK har den bästa målvakten i serien: Viktor Fasth som också fått en toppmålvakt till back-up, som precis varvats till AIK från Calgary Flames Vesa Toskala.


Jag tror ikväll att:

Luleå - Linköping 4-1

Skellefteå AIK - Timrå IK 4-3

MODO - Brynäs 2-3

Djurgårdens IF - Södertälje 5-3

HV71 - Färjestad 3-0


Skriver efter matcherna:
Jag lyckades tippa rätt på en match, och va ganska nära några matcher så.. Att MODO - Brynäs spelade oavgjort efter ordinarie va skönt och att HV förlorade va skönt. Nehe, nu får jag tacka för mig, och så hoppas vi på en bra match och vinst på torsdag!
Tjoooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0