Jennie fick "The Big Question" i Ericsson Globe



.....Jennies kille vars namn är okänt friade till henne via jumbotronen i Globen under matchen Sverige-Finland i LG Hockey Games i söndags:
Rätt var det var under matchen så kom texten "Vill du gifta dig med mig Jennie?" och i jumbotronen så var paret inzoomade i ett hjärta. Jag antar ju att tjejen var märkbart överraskad för killen gick ju ner på knä som traditonen säger och hela Globen jublade åt detta.

Det måste vart hur häftigt som helst.

Så hade jag ju e g e n t l i g e n tänkt göra men det blev ju en annan version som var minst lika lyckad.

Kommentarer
Postat av: Bäck

Bara jag som tycker det ser ut som Stefan Holms vattenskalle på jumbotronen?

2010-05-04 @ 08:04:07
Postat av: Anonym

finns det någonstans att se det verkliga friande?

2010-05-08 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0