Tabelltipset Elitserien 2009/2010

Vi var några stycken som tippade sluttabellen innan Elitseriens startade i september. Nu är sluttabellen avgjord och efter att ha gått igenom alla 13 personers tips så hittade jag en vinnare och sen följer vi andra på en lista som jag sammanställt här: Dock är SM-guld tipset kvar som samma 13 personer tippade när de satte sluttabellen så det återstår en liten del men jag återkommer när det är dags att utse en totalvinnare.

Vinnaren för säsongens tabelltips heter: HENRIK CHRISTIANSSON så ett stort GRATTIS Henke! Han prickade in fem rätt i tabellen, starkt gjort med tanke på hur tabellen kastades om i sista omgången.Ett par som också stod för en bedrift var Christoffer Eriksson och Kristian Halén som inte lyckades pricka in ett endaste rätt. Det är också en bedrift. Stoffe har ju chansen att få ett rätt för han tror ju på sitt Frölunda. Men Kristian, ja vad ska man säga. Nej jag låter bli helt enkelt.



Tabelltipset 2009/2010

1. Henrik Christiansson, 5 rätt

2. Viktor Rydén, 4 rätt

3. Philip Haglund, 3 rätt
    Simon Haglund, 3 rätt
    Carl Rydh, 3 rätt
    Jonas Enroth, 3 rätt  
    Claes Asplund, 3 rätt

8. Martin Haglund 2 rätt
    Adam Edler, 2 rätt
    Anders Kallin, 2 rätt

11. Patrik Granlund, 1 rätt  
      Patrik Söderström, 1 rätt
 
13. Kristian Halén, 0 rätt
     Christoffer Eriksson, 0 rätt




Kommentarer
Postat av: Henke

Skrev ju inför tävlingen att jag skulle förklara hur jag tänkte när jag gjorde min tabell efter jag hade vunnit. Nu vann jag ju men förklaringen spelar väl ingen roll nu, så jag skiter i den. Hade Frölunda som vinnare i slutspelet. Det var väl mer hjärtat som tippade då. Tror indianerna får svårt. Jag sticker ut hakan och säger att Timrå slår ut HV71. SM-Guldet tar Djurgården!

2010-03-17 @ 09:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0