SSK-Stefan tippar Kvalserien

Det kanske inte har så mycket fokus av förklarlig anledning här på bloggen men min grupp- och klasskamrat Stefan håller inte på nåt lag som slåss om medalj men ändå stenhårt på sitt lag som snart ska spela slut..nej förlåt kvalspel till Elitserien

Tro det eller ej men det finns fler som Stefan, och det i Halmstad till och med:

SSK-Kim skrev:
- Härligt Stefan, så de finns alltså fler i Halmstad än undertecknad som håller på SSK, fantastiskt!
Sportklubben mot elitserien 2010/2011!

"Nog för att det kanske inte hör ämnet till men jag har sagt att jag ska tippa Kvalserien (Den serie som spelar någon roll) och det ska jag göra nu när den är klar!

1. Södertälje SK
2. Leksands IF
3. Rögle BK
4. Växjö Lakers HC
5. AIK Hockey
6. Almtuna IS

Valet grundar jag på att SSK har det bästa laget på pappret, dom kommer in i Kvalserien med bra resultat i ryggen och har ett allmänt bra "GO" i laget.
- Leksand för att dom har ett konkurrenskraftigt lag och har stor Kvalserierutin med dom nya spelarna och tränarna som tillkom.
- Rögle tror jag inte på trots att dom kom igång i slutet på Elitserien. Det känns som om dom saknar något och att det därför är över för deras del i Elitserien den här gången.
Vad det gäller de övriga lagen måste jag erkänna att jag inte har någon större koll MEN Växjö tar alltid poäng mot dom stora lagen så därför tippar jag dom inte direkt som en kandidat för att gå upp men som det laget som kan avgöra vilka som går upp.

Och en sak till: Ängelholm den 11 April - Viktigaste datumet i år!"




Tack för mig / Stefan

Kommentarer
Postat av: SSK-Kim

Härligt Stefan, så de finns alltså fler i Halmstad än undertecknad som håller på SSK, fantastiskt!



Sportklubben mot elitserien 2010/2011!

2010-03-20 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0