GLAD PÅSK ALLA LÄSARE!



GLAD PÅSK ALLA LÄSARE DÄR UTE!

Hej kära läsare och jag vill börja med och tacka för all support och alla er som ständigt eller ibland eller någon gång tittar in och läser. Det uppskattas innerligt och utan er så kanske det inte hade blivit så mycket av den här lilla bloggen.

Kan bli lite mindre bloggande i helgen
Det blir lite mindre bloggande i helgen när jag åker hem till småland för att fira med nära och kära, (nästan alla men i alla fall) men så fort jag kommer åt en dator så kommer jag lägga in lite om semifinalerna och allt annat som sker i hockeyväg.

Se nu till att ha en skön påskhelg med ägg och allt annat gott som helgen bjuder på men MISSA INTE kvalserien och semifinalerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0