Bremberg klar för (Modo?) Elitserien! - till Södertälje??



Fredrik Bremberg spelar i Elitserien till hösten - inte i Djurgården!

Som jag bloggade om för ett par månader sedan så började ryktet florera att Fredrik Linkan Bremberg ska spela i Elitserien till hösten men det blir INTE i Djurgården! Jag fick precis höra om att Bremberg förknippas med Södertälje SK men det tror jag föga på. Tidiagre sas det att Bremberg "kommer att spela för ett lag med mörkblå tröja" trots starka rykten med AIK, Timrå och nu senast SSK. Men jag tror att en viss herr Berglund har ett finger med i spelet vilket talar tydligt för något annat lag med RÖD tröja..

Vi får väl se om de blir en mörkblå eller röd tröja i vinter för "Linkan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0