För övrigt...

Tycker jag att:



Lubos Bartecko klar för Modo Hockey

trots att han glänst rejält innan: Kolla här nedan:

Att Modos
värvning av Lubos Bartecko känns som en illa nödlösning i brist på fantasi. Modofans: Lubos Bartecko är ingen frälsare. Hans tid är liksom förbi. Trots att han en gång glänst rejält:



och:




Mikael Holmqvist, Linköpings HC

Jag faktiskt gillade ex-DIF:aren Micke Holmqvist agerande igår. Vill förtydliga att jag inte uppmuntrar till slagsmål. Det är ju uppenbart, oavsett om Micke "erkänt" för media idag att så inte var fallet MEN att smällen på lillebrorsan var det som tände broder Mikael för att ge fegHedman några tjuvsmällar. Inget snack om saken. Hedman förtjänade minsta smäll som "Honk" fick in.

Kommentarer
Postat av: MoDo

varför förtjänar han det? Du måste förtydliga här Texas. I så fall borde väll Pihl också åka på riktigt med däng på den tacklingen som han sätter på Ahrling, eller har jag fel? han har ju armbågen minst lika långt upp som Hedman hade på Holmqvist.

2010-12-16 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0