Glöm Bremberg Leksand!

Fredrik Bremberg - blivande dalmas?

Dagens hockeybomb: Fredrik Bremberg till Leksands IF?
Nej jag skulle inte tro det, Linkan vill inte hem till Sverige och det spelar nog ingen roll vilka pengar Leksand slänger fram tror jag. Hans vision var att spela i DIF eller dra till Ryssland. Han fick sparken där men han är ute efter de stora pengarna, och han vill inte spela på lägre nivå än Elitserien, det är jag helt övertygad om. Det blir utomlands i nåt lag som erbjuder honom riktigt bra pengar. Tror att Patric Kjellberg den gamle Djurgårdshjälten gör ett tappert försök att få dit Linkan ändå. De känner varandra sedan tidigare och var det giftiga anfallsvapnet i Djurgården 1998 i den fruktade "Glamour-kedjan" om ni minns.

Men min starka känsla är att han inte väljer Sverige och Leksand ändå. Han är ute efter att tjäna de stora pengarna - allt annat är en skräll i sånt fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0