Foppa kommer spela i NHL inom kort


Peter Forsberg - snart tillbaka därborta igen

...och det blir i Colorado igen, det är en känsla jag har bara. Egentligen skulle han stannat i Sverige och i Modo. Ryssland har också försökt locka Foppa med dom feta pengarna men det känns inte aktuellt. Personligen tycker jag han borde avslutat karriären där allt började hemma i Modo men så blir det inte. Det är synd för Modo men framförallt för svensk hockey. Han hade vart en publikmagnet oavsett vilken arena han hade kommit till.

En källa inifrån Modo-området skrev till mig att det var 5% chans att han skulle stanna i Modo och att sista ordet inte var sagt och dom procenten är det enda som får mig att tveka var Foppa hamnar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0