Växjö Lakers skrev historia i Lakerdome ikväll!

Förlåt måste jag börja med. Jag trodde att Almtuna skulle knipa det i införinlägget tidigare ikväll,
men ack vad fel jag hade.
ETT STORT GRATTIS VÄXJÖ LAKERS och hela staden! Elithockey ett par veckor framöver att beskåda i Lakerdome


David Lundbohm styr in 2-1, 19.57 i andra perioden.

Växjö Lakers klart för KVALSERIEN TILL ELITSERIEN. smaka på det, jag är definitivit inget Lakersfan, här bultar det för Troja men man får ställa sig upp och lyfta på hatten helt enkelt. Växjö ska kriga emot: AIK, Södertälje, Leksand, Rögle och Västerås IK. Alla är gamla elitserielag i grunden. Vem hade trott detta för en klubb som bildades inför säsongen 1997/1998?. INGEN säger jag. Men nu är de där. Inte för att jag tror att Växjö kan ta en av de två åtråvärda elitserieplatserna men en och annan skräll kan de nog utföra. Särskilt på hemmaplan där Lakerdome kommer koka alla gånger laget spelar hemma.

Grattis Växjö Lakers! men hoppas inte på för mycket nu bara. Det här blir det tuffaste motståndet någonsin i Växjös hockeyhistoria.

Kommentarer
Postat av: LaszlolASZLO

HEJA HEJA HEJA HEJA!

2009-03-11 @ 13:17:32
URL: http://exposure.laszlo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0