Smålands Stolthet: Troja vann i Mora!!!


ANDRA RAKA BORTASEGERN FÖR TROJA!

Mora-Troja 3-5!
Andra raka bortasegern och en riktigt  meriterande seger i FM Mattsson Arena i eftermiddags mot Mora. Troja slog ju Björklöven borta häromdagen och ännu en seger ikväll! RIKTIGT STARKT av de rödvita måste jag säga. Om jag inte missminner mig så har, Troja aldrig ska jag inte säga, men jag minns inte att Troja har vunnit i Mora så länge jag följt dem. Nu måste ju Troja vara med i playoffsnacket på allvar. Som det ser ut nu så står det mellan Troja och fornstora Malmö om vilka som tar den sista playoffplatsen. Lagen stöter dessutom på varandra på söndag nere i Malmö. Ett skånelag som gått som tåget sen de kickade de pengakåta divorna, räkna med ett sjuhelsikes drag på läktarna nere i Hyllie Arena på söndag. Det kommer bli ohyggligt spännande slut på hockeyallsvenskan. 

Kommentarer
Postat av: Martina

Det va ju jäkligt tråkigt att troja skulle vinna, men Mora kommer igen så dem kommer att få spela om en plats i elitserien. Bara så att du vet=)

2009-02-15 @ 21:08:34
Postat av: Trojafan i Alvesta

Underbar seger! :)

2009-02-15 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0