Halmstad-Rydaholm-Stockholm-Rydaholm-Halmstad

Det händer inte så mycket i Hockeysvängen just nu av intresse för mig...

...i och med landslagsuppehållet för LG hockey Games. Elitserielagen kör en "Hellweek" med en tung träningsperiod nu inför serieavslutning och slutspel, medans Tre Kronor börjar forma ett VM-lag framåt vårkanten. Det kanske inte kommer så mycket inlägg de närmsta dagarna då jag kommer vara på resande fot från och med i morgon torsdag till och med måndag: reserutten gäller Halmstad-Rydaholm-Stockholm-Rydaholm-Halmstad. Räknar dock att vara tillbaka på måndag och jag lovar att slänga in nåt på bloggen så fort jag kommer åt en dator med internet. Saknar en laptop själv därav ilandsproblemet att inte kunna blogga, när och var jag vill, bara för att jag inte sitter vid min egen burk men jag lovar att försöka när jag kan och har möjlighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0