Div.3: Studentlaget Make Believes på besök

Rydaholms SK - HK Make Believes, Talavidshallen 17.00

Befinner mig fortfarande i Sköndal i utkanten av Stockholmsområdet och hinner inte hem till matchen idag heller. Lite tråkigt att jag inte kan se RSK som jag hade velat men följer dem så gott jag kan ändå. Dags för införrapport för eftermiddagens match hemma.

RSK tar emot linköpingslaget med studenter, Make Believes. Det är dags för RSK att ta sig in på vinnarspåret igen och få lite vinnarkänsla igen efter ett par mindre bra matcher. RSK innehar playoffplats just nu på sin fjärde plats men det är jämnt bakom där Lenhovda och HA74 jagar som ligger under strecket. Varje poäng är viktigt för RSK:arna nu men seger idag och minst en poäng mot Lenhovda så tror jag man är på playoffplats. Snackade med lillebrorsan innan och osäkert med laguppställningen dock. Kan bara hoppas på ett bra spel från hemmalagets sida och en seger med två viktiga poäng i potten.

Övriga matcher i eftermiddag:
*Det väntas seriefinal i Åseda Ishall idag, kampen om seriesegern i potten och räkna med en fullsketen ishall i hockeytokiga orten: Åseda IF vs HC Wettern.

HA74-Kalmar
Skillingaryd-Eksjö
Virserum-Lenhovda

Kommentarer
Postat av: fredrik

sköndal ligger inte i utkanten av stockholms området.

2009-02-08 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0