Tuff match väntar RSK i eftermiddag

Division 3 - Omgång 15


  VS    


Rydaholms SK - HC Wettern
Talavidshallen 17.00

Wettern på besök
Det är en tuff match som väntar RSK i eftermiddag hemma i Talavidshallen. Vinst är ett måste om det ska bli något playoff i vår. Det har gått ganska trögt i slutet men jag är övertygad om att det kommer vända när som. Man behöver en seger för att få lite energi i laget. Läget i laget vet jag inte så mycket mer än att Nicklas Hård saknas, i övrigt vet jag inte vad tränare Tomas Jonasson mönstrar men jag hoppas att skade/sjukdoms läget har ljusnat i truppen. Ska förövrigt se matchen på plats och det ska bli intressant att se RSK.
En seger mot Wettern hade smakat..ordentligt!

Kom igen nu TeXas Hockey!
 


Övriga Matcher idag

HA74 - Skillingaryds IS
IF Kalmar Hockey - IFK Gislaved
Lenhovda - HKL Make Belives
Virserums SGF - Eksjö HC

Div. 3 Södra
Diö - Frosta

Div. 2B Södra
Åseda - Vimmerby

Div. 2C Södra
Alvesta - Helsingborg HC
Jonstorp - Värnamo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0