Sjölla frågar mej och er övriga läsare...

Sjölla frågar:
Tja igen !
Jag har två frågor:

För det första: Kommer det utdelas någon form av utnämning till den som prickar flest rätt av den riktiga slutgiltliga OS-truppen?

Jag svarar:
Jag ska fundera över ett pris i annat fall vinner man äran precis som med den slutliga elitserietabellen, truppen till OS släpps väl ganska snart. Återkommer med en eventuell vinnare och pris i sånt fall.

Fråga till övriga läsare!
Question Number two: Kollat lite på andras trupper och ett väldigt stort frågetecken dyker upp i mitt huvud, Johan Davidsson????? Vill ni inte vinna os-guld eller??, han är ju för det första inte direkt i sitt livs form, sen har han enligt min mening sina bästa år som hockeyspelare bakom sig och knappast något ämne för en OS-Trupp!

Jag svarar 
Jag finner heller inte Johan Davidsson som någon OS-spelare. Han hör till det gamla och finns inte med i en ny generation av landslagsspelare.

Vad tycker ni läsare om frågan gällande Johan Davidsson, att alla HV-fans vill ha med honom är förståeligt dock men ni andra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0