NYTT REKORD PÅ BLOGGEN IGÅR


        82 unika besökare igår

TACK ALLA läsare!
Igårkväll slogs det nytt rekord på min blogg. Både i antalet unika träffar och träffar på sidan.

Unika träffar,
alltså en träff från var och en var 82 stycken!
Träffar på sidan: Från samma adresser mer än en gång: 133 stycken!

Det är låter kanske som ingenting om man jämför med sidor som har tusentals träffar varje dag men min blogg är inte stor men den finns och det är många i min närhet som känner till den. Häftigt ändå att det var 82 personer som var inne och läste på min blogg igår. Riktigt skoj.

Fortsätt gärna sprid min adress till bloggen så det blir ännu fler träffar. Rekord är till för att bräckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0