Mark Owuya klar för Djurgården


Mark "In Da Park" Owuya är klar för Djurgården Hockey!
 
Jaha då var målvaktsbesättningen klar i DIF för kommande säsong.
41. Gustav Wesslau - blir förste keeper i höst!
39. Stefan Ridderwall (kommer alternera med Örebro i Hockeyallsvenskan)
35. Mark Owuya (kommer alternera med Örebro i Hockeyallsvenskan)

Vet inte vad jag ska tro men har inga förväntningar men kan ju vara ett steg framåt med att satsa på en målis från start. Men efter förra floppsäsongen så har jag inga större förväntningar. Vi får se om han toppar eller floppar. Jag är ändå förvånad FÖR att jag trodde att man skulle plocka in en rutinerad bra målvakt istället. Men icke. Nej jag tror inte på detta. Kan inte tänka mig att han blir nån Jonas Gustavsson som spikar igen. Förstår verkligen INTE hur de tänker här. De såg ju hur förra säsongen såg ut. Ridderwall läckte ju som ett såll. Wesslau något bättre men lämnar för mycket returer som trillade in och matcher förlorades i onödan. Vi får se till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0