DIF:s kris allt djupare



På plats i Stockholm
Befinner mej i huvudstaden, jag åkte upp i gårkväll så satt på tåget hela hockeykvällen men fick rapporter via sms. 0-0 efter första verkade ju rätt ok ändå men sen när 0-1 föll så kom tankarna att nu går det väl som vanligt, och jodå alldeles riktigt. Vid 02 fick jag ett sms av en kompis som skrev: "0-2 Ridå - Så j..a dåligt" Det blev inte mer mål men DIF torskade igen men som vanligt vinner dom skotten men KAN INTE GÖRA MÅL! VAD ÄR DET FÖR FEL??
Imorrn ska jag se Djurgården på plats mot Färjestad. Det blir en upplevelse..... 


Kommentarer
Postat av: Stockholm

DIF måste vinna med dig på plats texas, och efter det kommer den stora vändningen :). Blir förbannad om vi torskar mot ett kaffelag med en småskadad kexchoklad-jörgen i spetsen, det finns inte ens i min värld att vi ska fölora den matchen

2008-12-05 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0