Dick Axelsson på väg bort från DIF?


Dick Axelsson
Läste precis att Dick Axelsson är på väg bort från Djurgården Hockey nu bara för att han är petad ner till Juniorlaget. Men hur går det ihop?? DIF har Christian "Fimpen" Eklund, Andreas Engqvist långtidsskadade nu på forwardssidan. Jag anser att han tar en av deras platser hur lätt som helst, sätt in han där och ni ska få se. Frågan är ju bara varför? Det måste ju vara nåt Dick gjort eller liknande annars hade han aldrig hamnat i frysboxen. Det är inte bra det här i alla fall. Jag anser att Djurgården gör bort sig om de sparkar iväg Dick nu, trots att jag inte vet exakt vad som är problemet med Dick o Djurgården nu, och han lär ju definitivt inte komma tillbaka i första taget med den behandlingen heller. Så tänk er för nu, Järlefeldt & c:o. DIF är redan i knipa som det är....och detta är skriverier som inte DIF Hockey behöver just nu....

Sparkar DIF Dick nu så gör de bort sig BIG TIME!

Marcus Kristoffersson
är och tränar med DIF denna veckan, han är klubblös. Det stod på hemsidan att en guldhjälte är och tränar med DIF men jag måste säga att han var det en säsong i DIF-tröjan men nu är det definitivt ingen guldglans över honom längre. Hoppas inte man får se han i DIF-tröjan igen.

Kommentarer
Postat av: stenis

så där nu är dick i fbk..

hoppas han lyssnar där för tydligen gjorde

han inte det i dif,entligt svd igår..

2008-12-12 @ 13:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0